Pemba στο Ibo Island, Μοζαμβίκη – Όταν ο Henny ικανοποίησε τον Henrik

όλοι μας ξύπνησε στις 3:45 π.μ., καθώς και κατευθυνθήκαμε στο σταθμό των λεωφορείων για να πιάσουμε το λεωφορείο 4:30 βόρεια προς Pemba. Κάθε πρωί κατέληξε να είναι πιο δύσκολο να σηκωθεί καθώς το σώμα μας έτρεχε αργά από καύσιμα. Κοιμηθήκαμε για πολλά από το ταξίδι με λεωφορείο 10 ωρών, ωστόσο ξύπνησε κάθε φορά που το λεωφορείο σταμάτησε κοντά σε ένα χωριό. Στην Αφρική, πολλοί χωρικοί καταλήγουν να ικανοποιούν με την πώληση διαφορετικών προϊόντων στα λεωφορεία που περνούν. Μπορείτε να παραλάβετε οτιδήποτε από βρύσες σε online κοτόπουλα καλύτερα με το παράθυρο του λεωφορείου.

Μία από τις πολυάριθμες φορές μας δόθηκε φαγητό και ποτό στο ταξίδι στο Pemba της Μοζαμβίκης

Θέλετε να αγοράσετε ένα κοτόπουλο/μπαμπού ματ/σόδα/φρούτα;! Στη μέθοδο για την Pemba, Μοζαμβίκη
Βλέποντας τους ντόπιους που αγοράζουν κοτόπουλα σε κάθε στάση καθώς και να ξυπνούν συνεχώς από το “bock-bocking” μου έδωσαν μια εξαιρετική ιδέα. Σε μία από τις στάσεις αγόρασα ένα online πουλερικά από έναν από τους χωρικούς για λίγο πάνω από $ 3, καθώς μου πέρασε με το παράθυρο με ένα τεράστιο χαμόγελο.

Ήμουν πιθανότατα το πρώτο “Mazungu” (λευκό άτομο) που είχε προσφέρει τα πουλερικά του. Καθώς έκανα τη μέθοδο μου μέχρι το διάδρομο προς το σημείο όπου καθόταν ο Χένρι και η Αλίκη, οι ντόπιοι στο λεωφορείο άρχισαν να βρυχάται με γέλιο στο Mazungu με το Frango (κοτόπουλο). Όταν έφτασα στο κάθισμα του Henry έβαλα το online πουλί, χτυπώντας στην αγκαλιά του. Το άρπαξε από τα πόδια, καθώς με κοίταξε με μια τόσο άσεμνη εμφάνιση που έκανε το πουλερικά να αξίζει το βάρος του σε χρυσό.

«Τι περίμενα να τελειώσω με αυτό;!» Αναφώνησε, σαφώς ήδη απογοητευμένος από το πτερύγιο, πουλερικά πουλερικά στην αγκαλιά του. Είπα: “Είναι το δώρο μου για εσάς, θα πρέπει να το φροντίσετε, το όνομά του είναι Henny.” Ο Henny είναι ένα nick-name έδωσα στον Henry όταν πρώτα ικανοποιούσαμε, έτσι βλέποντας, καθώς του έδινα μια κότα, φαινόταν σαν ένα κατάλληλο όνομα για το πουλί.

Ο νέος φίλος του Henrik, Henny. Το ταξίδι με λεωφορείο από το Nampula στο Pemba

Ακριβώς τότε τα πόδια του Henny ήρθαν αποσυνδεδεμένα, καθώς άρχισε να χτυπάει με αγωνία, καθώς και να προσπαθήσει να πάρει την απόδραση από την μη ανειδίκευτη κατανόηση του Henry. Ένας από τους ντόπιους άρπαξε το πουλί με ήρεμη επιδεξιότητα, άρπαξε ένα ελαστικό μαλλιών από το χέρι του Dariece, καθώς και ταχέως δεσμευμένα τα πόδια της κότα μαζί που φαινόταν να το ηρεμήσουν.

Το λεωφορείο ήταν γεμάτο γέλιο, καθώς η Αλίκη επέλεξε ένα νέο κάθισμα μακριά από τον Henny καθώς και τον Henry, ενώ ο γερμανικός καθώς και ο νέος καλός φίλος του κάθισε νευρικά δίπλα στις θέσεις τους. Οι ντόπιοι το ανακάλυψαν ακόμα πιο αστείο όταν ο Henry καθώς προσπάθησα να τροφοδοτήσω τα μπισκότα καρύδας πουλιών καθώς και το νερό.

Μέχρι τη στιγμή που η αναταραχή πέθανε, είχαμε εμφανιστεί στο Pemba. Κατά την άφιξή τους κατέληξε να είναι φανερό ότι οι τέσσερις από εμάς ήταν εντελώς ακατάλληλοι για να φροντίσουμε ένα online πουλερικά βλέποντας, καθώς όλοι φοβόμασταν να το αγγίξουμε, καθώς δεν κατάλαβε ακριβώς πώς να το κρατάμε χωρίς να τρέχει γύρω σαν, καλά … . Ένα πουλερικά με το κεφάλι του κόβεται.

Έτσι, κυρίως λόγω των ομιλιών των δικαιωμάτων των ζώων της Αλίκης καθώς και του γενικού αντι-Κένυισμού, καταλήξαμε να παρέχουμε στον Henny σε έναν εξαιρετικά ευτυχισμένο, εξαιρετικά πεινασμένο περιφερειακό περιφερειακό που εγγυάται ότι δεν θα φάει τον Henny καθώς και θα τον έδινε καλά. Η παραδοχή μου είναι ότι ο Henny βρισκόταν στο μπάρμπεκιου μέσα στην ώρα, ωστόσο η Αλίκη αισθάνθηκε πολύ καλύτερα όταν το πουλί ήταν έξω από τα χέρια μας. Το ορυχείο καθώς και το όραμα του Henry για το ταξίδι στον κόσμο, παίζοντας ukulele, καθώς και το ντύσιμο των online πουλερικών μας ξεθωριάσει, όπως και η εικόνα του πεινασμένου περιφερειακού που εξαφανίζεται κάτω από τον βρώμικο δρόμο φέρνει τον φτερωτό φίλο μας.

Ο ευγνώμων περιφερειακός που παρείχαμε τα πουλερικά, Pemba, Μοζαμβίκη

Παρόλο που είχαμε μεγάλη διασκέδαση τόσο στο λεωφορείο όσο και κατά τη διάρκεια της μακράς ημέρας ταξιδιού μας, η συσσώρευση ωρών που ξοδεύονται στο δρόμο άρχισαν να μας φορούν κάτω. Οι εντάσεις άρχισαν να τρέχουν λίγο υψηλές ως εξάντληση, καθώς και ερεθισμό με τα αφρικανικά ταξίδια που μπαίνουν.

Δεν είχαμε αγωνιστεί, ωστόσο, αφαιρέθηκε ότι όλοι έτρεχαν με άδειο καθώς και με σύντομες ασφάλειες. Συμφωνήσαμε, μετά από πολλή συζήτηση, ότι ήταν το καλύτερο να χαλαρώσετε στην παραλία στο Pemba για μια επιπλέον ημέρα πριν κατευθυνθείτε προς βορρά προς το Αρχιπελάγματος Quirimbas.

Είναι σπουδαίο πράγμα που κάναμε. Όλοι μας αισθανθήκαμε πολύ καλύτερα μετά από ύπνο μέχρι τις 7:00 π.μ., καθώς και κοστίζει μια μέρα χαλαρής στην παραλία. Οι γυναίκες έμειναν στο παραθαλάσσιο εστιατόριο, ενώ ο Henry, καθώς έπαιζα στη θάλασσα με τους νέους από τα γύρω χωριά. Αναπτύξαμε κάστρα άμμου, τα κρατούσαμε από τα χέρια καθώς και τα έριξαν στο νερό, καθώς και τα ενίσχυσε όσο και τα backflips. Συνολικά ήταν μια εξαιρετική μέρα.Κατσίκες στο δρόμο απολαμβάνοντας μια μέρα στην παραλία, Pemba, Μοζαμβίκη
Nick Building Sandcastles με περιφερειακά νεαρά αγόρια στην παραλία στο Pemba της Μοζαμβίκης

Εκείνη τη νύχτα κατέληξε να είναι προφανές ότι η διαμονή της πρόσθετης ημέρας ήταν μια εξαιρετική επιλογή, ο Χένρι μιλούσε σε έναν Γερμανό τύπο που ονομάζεται Urik που έχει ένα ξενοδοχείο στο Ibo Island, το ακριβές νησί στο οποίο κατευθυνθήκαμε. Εξήγησε πού να πιάσει το λεωφορείο καθώς και να δηλώσει ότι μπορούμε να μείνουμε στο ξενοδοχείο του.

Το επόμενο πρωί στις 7:00 π.μ. πήγαμε στη στάση του λεωφορείου για να πιάσουμε το λεωφορείο, όσο γρήγορα κατανοήσαμε ότι ήμασταν περίπου 3 ώρες αργά. Πηγαίνετε σχήμα, λεωφορείο στις 4:00 π.μ. Πήραμε ένα ταξί στη διασταύρωση έξω από την πόλη, όπου περάσαμε μερικές ώρες να σηματοδοτώντας κάθε αυτοκίνητο που πέρασε ζητώντας βόλτες. Μεταξύ των περασμάτων αυτοκινήτων και φορτηγών, ο Henry μου έδωσε μερικά μαθήματα ukulele καθώς αγωνίστηκα να ανακαλύψω τα πιο περίπλοκα από όλα τα τραγούδια ukulele, δάκρυα στον ουρανό από τον Eric Clapton.

Μετά από ώρες αναποτελεσματικής μεθόδου ukulele καθώς και με hitch-hiking, ο Henry κάλεσε τον Urik καθώς και την έκπληξή μας ότι ήταν στη μέθοδο του στο νησί με κάποια προμήθειες (δεν σχεδίαζε να φύγει εκείνη την ημέρα, αλλά άλλαξε το μυαλό του).

Έτσι μας επέλεξε, καθώς πήραμε στο πίσω μέρος του τζιπ του πιστεύοντας ότι είχαμε έναν απλό ανελκυστήρα. Αποδεικνύει ότι το γνωστό ακρωνύμιο T.I.A (αυτή είναι η Αφρική) χτύπησε αληθές όταν για άλλη μια φορά, καθώς πήραμε τις θέσεις μας σε δεξαμενές προπανίου καθώς και κιβώτια γάλακτος στο πίσω μέρος του εξαιρετικά πλήρους τζιπ του.

Λίγο μετά την αναχώρηση, ο Urik μόλις πρόσφατα εξυπηρετούσε ρυμουλκούμενο (το οποίο τραβούσαμε πίσω μας) έχασε έναν τροχό καθώς και κατέρρευσε κάτω από τον έρημο βρώμικο δρόμο. Όταν ο Urik ολοκλήρωσε την κατάρα, εξήγησε με μια παράξενη μέθοδο ότι θα πάρουμε μερικούς ντόπιους για να δούμε το ρυμουλκούμενο ενώ μας οδήγησε στο πλοίο.

Έτσι πίσω στο τζιπ πήραμε καθώς και κατευθυνθήκαμε στο πλοίο που πηγαίνει Mach 10 κάτω από το ανώμαλο χωματόδρομο προς τη θάλασσα. Στη μέθοδο ένα από τα δοχεία Jerry στο πίσω μέρος άρχισε να διαρρέει, καθώς και οι καπνοί κατέληξαν να είναι σχεδόν αφόρητοι. Ευτυχώς ήμουν αποστασιοποιημένος από το νέο μου όργανο, ωστόσο, από τη στιγμή που δείξαμε ότι όλοι μας ξαφνιάστηκαν από βενζίνη καθώς και αισθανόταν ελαφρύς. Εκτός από τον Henry, καθόταν μπροστά μιλώντας γερμανικά με τον νέο καλό φίλο του Urik.

Ταξίδι από Pemba στο Ibo Island – ένα εξαιρετικά σφιχτό χώρο ταξιδιού!

Henrik & Nick με το τρακτέρ που έχει υποστεί βλάβη, Pemba, Μοζαμβίκη
Ο Urik επισημαίνει μια ομάδα ντόπιων για να δει πάνω από το κατεστραμμένο ρυμουλκούμενο ενώ επιστρέφει στην πόλη

Τοπικοί άνδρες στη διάσωση! Pemba, Μοζαμβίκη
Ο Urik μας άφησε να επιστρέψουμε στο ρυμουλκούμενο του καθώς και τα πράγματα να πάνε στην Αφρική, κάθισαμε κάτω από ένα τεράστιο δέντρο Baobab, εφίδρωση, καθώς και περίμενε ένα πλοίο που δεν ήρθε ποτέ. Καθώς ο ήλιος άρχισε να παίρνει χαμηλά στον ορίζοντα, όλοι μας άρχισαν να σχεδιάζουμε όπου θα κάναμε στρατόπεδο για τη νύχτα. Αυτά τα νησιά, καθώς και σίγουρα όλη η βόρεια Μοζαμβίκη, συνήθως σπάνια πήγαιναν από τους τουρίστες. Αυτό ήταν εξαιρετικά προφανές, δεδομένου ότι οι τέσσερις από εμάς ήταν σχεδόν ο μόνος Mazungus που είχαμε δει επειδή ο Nampula. Ομοίως κατέληξε να αφαιρεθεί ότι η λέξη “πορθμείο” αναφέρεται σε ένα σκάφος ψαράς που παίρνει επιβάτες αν συμβεί να πάει στο Ibo Island. Ήταν 4:30 μ.μ., καθώς και το σκάφος του Urik δεν είχε ακόμη δείξει.

Οι 4 από εμάς περιμένουμε την παλίρροια για να βρούμε, ώστε να μπορέσουμε να κατευθυνθούμε στο Ibo Island, Μοζαμβίκη
Περιμένοντας την παλίρροια να βρει, ώστε να μπορέσουμε να πάμε στο Ibo Island, Μοζαμβίκη

Ευτυχώς, ένας ακόμη ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Mazungu που ονομάζεται Linda, αφορούσε την ακτή για να πάρει προμήθειες καθώς και μας έδωσε μια βόλτα. Στη μέθοδο περάσαμε το Uriks Boat που έτρεχε αργά. Πλέξαμε στο Ibo ακριβώς όπως ο ήλιος βρισκόταν πάνω από το δέντρο Baobab όπου σχεδόν κοιμόμασταν, ρίχνοντας μια μακρά σκιά στην ομαλή, σκοτεινή θάλασσα, η οποία έδειξε εντελώς τους κόκκινους καθώς και τους κίτρινες από τον αείμνηστο αφρικανικό ουρανό.

Όταν εμφανίσαμε στο IBO, μείναμε σε ένα ξενοδοχείο Linda που πρότεινε το όνομα “The African Pot”. Είχε από έναν γαλλικό σεφ Expat, το αφρικανικό δοχείο θα μειωθεί ως ένας από τους καλύτερους ξενώνες που έχουμε μείνει ποτέ. Οι χώροι ήταν καθαροί καθώς και καλά διακοσμημένοι, το προσωπικό ήταν φιλικό, καθώς και κάθε γεύμα ήταν έτοιμο για τελειότητα από τον φανταστικό σεφ Stephane.

Την επόμενη μέρα βρισκόμασταν, καθώς και σε κάποια απαραίτητη χαλάρωση. Λίγο καταλαβαίνουμε ότι όλα τα εξαντλητικά ταξίδια, τα ανώμαλα λεωφορεία με κοτόπουλα στους γύρους μας, καθώς και οι νέοι που ο Puking θα αξίζει τον κόπο από τότε που η επόμενη εβδομάδα κατέληξε να είναι ιδανική απόδειξη για το γιατί ταξιδεύουμε. Οι τέσσερις από εμάς είχαν καταλήξει να είναι στενοί καλοί φίλοι καθώς και όπως οργανώνουμεZED Τα ταξίδια των νησιών μας καθώς και ταξίδια ιστιοπλοΐας, καταλάβαμε ότι ήμασταν για μια θρυλική περιπέτεια.

Μοζαμβίκη παιδιά, Pemba

Γυναίκες Μοζαμβίκων, Pemba
Όπως αυτή η ανάρτηση; Κάντε το!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδηλώνει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.